13 Aralık 2011

Sonunda biten örgü hırka



Aylarca süren örgü maratonum sonunda bitti, bitti ama bende bittim, neyse ki bir yıl sürmedi:) hep çok hoşuma gitmiştir pirinç denilen bu pıtırcıklı örgü, ben tabi acemiyim henüz, meğer pirinç örgü geç bitermiş yani  bu kadar uzun sürmesi benim acemiliğimden kaynaklanmıyor:) Yaka kısmına dantelli ve kurdelalı bir iğne iliştirdim düğmelerde biraz aceleye geldi ama oldu gibi, kadifemsi bir ipten ördüğüm hırkam, anneannemin  deyimiyle kütük gibi olmuş:)

5 yorum:

  1. yalnız hazır gibi duruyor. çok başarılı..

    YanıtlaSil
  2. sevgili adsız bloğa hoş geldiniz, beğenmenize sevindim teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar.hırkayı çok beğendim aynısından bende yapmak istiyorum.sizden daha acemiyim ama onun için hırkanın ilmek sayılarını verebilirmisiniz?birde ipinin markasını.şimdiden teşekkürler.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar, yorumunuzu henüz gördüm, hırkanın ilmek sayısını yarın sayarak buraya ayrıntısı ile yazayım ancak ipi markalı bir ip değildi Bursada bulunan ilmek ip adlı dükkandan sardırarak aldığım bir ipti.

    YanıtlaSil
  5. biraz geç bir cevap oldu kusura bakmayın bu aralar biraz yoğundum ancak saya bildim hırkanın ilmeklerini.Hırkanın sırt kısmı 82 göz,önler 48 göz 4 numara şiş kullandım bilgiler yetersiz gelirse daha ayrıntılı bir şekilde anlatabilirim ayrıca cm ve yakın plan resim de ekleyebilirim. Her hangi bir sorun ya da sorunuz olursa lütfen bana yazın. kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...