20 Aralık 2011

forget me not / ne m'oubliez pas / unutma beni

Efsanelere  ve masallara konu olmuş forget me not (unutma beni) adlı zarif çiçeğin resmini Kastamonu yöresi dağlarından fotoğrafladım, orta okulda ingilizce hocamın bahsetmesiyle çok ilgimi çekmiş (12'li yaşlarda bilmem neden ilgimi çekti )ancak bir türlü nasıl bir çiçek olduğunu bilememiştim, baharda dağlarda bitki keşfine çıktığımda kendimi kaybedip (yeni bir şeyler bulduğumda attığım çığlıklar ve verdiğim tepkiler yanımdakileri ürkütmüştü :))) otu böceği fotoğrafladım, objektiflerime  yakalanan bir de çiçek vardı, minicik oluşu çok hoşuma gitti, ismini falan bilmiyordum tabi, neyse bir gün nette gezinirken benim çektiğim fotoğrafın, seneler önce çok merak ettiğim bir forget me not a  ait olduğunu fark ettim  işte bu açıdan ben bu çiçeği çok sevdim ve o dağdan başka hiç bir yerde de rastlamadım, kısaca araştırınca ender bitkilerden olduğunu gördüm. Öyle bir anlattım ki görende beni destan falan yazıyorum sanır :))

2 yorum:

  1. Latincesi myosotis(bilgiçliğe de bakınız:p şimdi bir de filmi çıkacak.bu hafta sonu emek sineması kapanmasın diye eyleme katılan yakışıklı oyuncu(kimilerine göre:) Mert fıratın da rol aldığı bir Türk sineması.
    eseses

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...