28 Şubat 2012

Ev pabuçları


Ev pabuçları giyesim var! Bu kış Ankara'da kar bitmedi bir türlü, hava sürekli karlı, öyle sakin sakin, sessiz ve romantik bir hali var karın, sokaklar pasta kreması gibi katıksız beyaza büründü, kar beyazın güzelliğini yaşıyoruz bugünlerde. Evde olduğum zamanlarda sıcak sıcak kahve, salep gibi şeyler içesim, ev pabuçları giyesim var, şöyle bir araştırdım güzel pabuçlar var...

27 Şubat 2012

Yeni nail art ve küpeler...


Bana göre uzunca zamandan beri bloğa yazamıyorum iş güç yoğun, bu yoğunluk arasında ufak da olsa bir şeyler yapmaya çalışıyorum, kolay nail süslemece ve minik küpeler gibi...

21 Şubat 2012

Ayy çok romantik bu çiçekler ♥

Şu çiçeklerin renklerinin romantikliğine bakın... Dekorasyon, buket ve canlısını yetiştirmek için tercih edilesi renkler ve çiçekler...

18 Şubat 2012

Benden esintiler...



Bayılırım yüzük takmaya özellikle sıra dışı yüzükleri... geçenlerde bir yüzükçüden aldığım yüzük süngerine yüzüklerimi dizdim bir güzel bu şekilde derli toplu iyi oldu iyi...

17 Şubat 2012

Romantik saç modelleri



Son zamanlarda örgülü ve vintage görünümlü saç modelleri romantik görünümleriyle dikkatimi çekiyor.

11 Şubat 2012

Cup Cake


Cup cake nails, böyle kremalı marşmelov gibi bir şey oldu bu sefer şekerleme ya da.

09 Şubat 2012

Nurhaniim'den inciler



Nurhaniim; zevkini pek severim kendisinin, esprili, neşeli, eğlenceli ve iyi kalplidir bu yönleriyle her zaman ilgimi çekmiştir:))) yukarıdaki abajur evinden, her gittiğimde dikkatimi çeker, çok beğenirim diğer kaneviçe bale pabucu da bana aldığı bir hediye, ip ve kasnak halinde yani ben dokudum o pabuçları:) bale pabuçlarını çok sevdiğimi bilerek mi aldı bilmiyorum ama ben buna bayıldım...

08 Şubat 2012

Bugünlerde...

Bugünlerde gitti benim diyet :) yaka süslerine takmış durumdayım, farklı kombinler ve nail designedler denemekteyim ayrıca çook gülüyorum :)))))))))))

07 Şubat 2012

portakal reçeli portakal tatlısı oldu :)

Ben portakal reçeli yaparsam o kadar tatlı olur ki portakal tatlısı olur o kadar yani. Portakal reçelini pek bi severim ekşili aromalı güzel olur daha önce denememiştim ilk deneme de reçelimsi bir şey yaptım ama daha çok atıştırmalık  tatlı gibi bir şey oldu yine de ilk  deneme için fena değildi bitiriverdim hemen zaten:)

My sister made this dress...

Kız kardeşim de benim gibi meraklıdır herbirşeye, bir araya geldiğimizde "hadi işleyelim" der bana, işlemek ona göre seri üretime geçmekdir, benim keyfim gelmişse ortaya çok da güzel, pek de güzel şeyler çıkar, resim de gördüğünüz kendisi olur, üzerindeki elbisede bir gün içerisinde dikiverdiği bir elbise, biz o kadar uyduruk dikdiği bir elbiseyi giymez diye düşünmüştük ama nasılda uyduruvermiş kemer, şapka falan mekan da Bursa'da bir botanik bahçesi...

06 Şubat 2012

Fantastik severler hadi buyurun...

Snow white And The Huntsman

2012 de vizyona girecek filmlerden olan Snow white and the hutsman adlı film merakla beklenenler arasında yerini aldı, hani ben merakla bekliyorum ya ondan herhalde:)) Baş rolde beğendiğim oyuncu Kristen Stewart var, ayrıca fantastiğin de dibine vurucak gibi görünüyor, film 1 Haziran 2012 de Türkiye'de vizyonda hadi bakalım.

04 Şubat 2012

I am in the diet...

Sürekli bir diyet halinde olsam da bir türlü çikolatayı bırakamazdım, bu sefer kararlıyım çikolata da yemeyeceğim tabi dayanabilirsem:( artık bir deri bir kemik kalırım kesin, yani herhalde, yani öyle umuyorum, sanırım...  


03 Şubat 2012

Goblen merakım...


Buna da merak salmışım evet... uzun süredir böyle bidik bidik goblenleri işler dururum kız kardeşimin kör olucaksın şimdi yorumları ile birlikte ama küçük ahşap çerçeveli olanları çok hoşuma gidiyor napayııım...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...