19 Mart 2012

linensden inciler ♥



Ev tekstil  mağazalarının önde gelen isimlerinden biri olan linens başarılı bir Türk mağazası olarak ismini duyurmakla kalmayarak Türkiye'nin yurt dışına açılan ilk ev tekstil mağazası olma özelliğini de taşıyor (birazda Türk markalarını tanıtalım ama öyle değilmi :)) Kaliteli ve zengin ürün çeşidiyle bir çok seçenek sunan linens'de nevresim, yatak örtüsü, perde, havlu ve bornoz, dekoratif aksesuarlar ve porselenler bulunan çeşitlerden sadece bazıları  ayrıca personelleri de güler yüzlü:) eh daha nedeyim haydi buyurun linensi ziyarete...

Gelelim benim hediyelerime tabiiki linensten :) ben bu magnetlere bayılmıştım, arkadaşlarımda bana hediye almışlar, çok mutlu oldum, buradan onlara bir kez daha teşekkür ediyorum ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...