06 Mayıs 2012

Seviyooor... sevmiyoor...


Mevsim papatya mevsimi, çiçeklerin çoğunun sevdiği mevsim, havada buram buram çiçek kokan mevsim, papatya ayı, baharın en güzel yaşandığı, en sevdiğim, doğduğum ay Mayıs; Bu ayda rüzgarlar kokulu eser, çiçek kokusu basşınızı döndürür, hava ılıktır ne kış gibi sert ne yaz gibi kavurucu geçer günler, kırlarda kır çiçekleri, ağaçlarda meyve çiçekleri kendini gösterir birer birer, birde baharı haber veren cıvıl cıvıl kuşlar dallarda... Binimle birlikte bugün doğanlara...

4 yorum:

  1. Çağırdım gelmedin.2 kere aradım dönmedin. Üzülme 28 yaş çok değil. Mutlu ol, çok yaşa, güzel yaşa.Şansın dönüp seni ihya etsin...Sevgiyle...Yengesu...

    YanıtlaSil
  2. Nesli bacim aradim ulasamadim, dogum günün kutlu olsun, coook mutlu ve de huzurlu ol canim arkadasim. Asya da sana alles gute zum geburtstag tante Nesli diyo :) öptük

    NarinCay

    YanıtlaSil
  3. Yengesu çok teşekkür ederim, uyuyakalmışım yoksa dönmemmi ben sana :) 28 değil aslında 25 çaktırma;)

    YanıtlaSil
  4. Narincim çok teşekkür ederim çok sevindim arkadaşım, nesli teyzesi yesin Asya pamuğunu, büyümüşde teyzesinin doğum gününü kutlarmış:) bende sizi çok öpüyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...