17 Temmuz 2012

DIY (kendin yap): keçeden çiçek broş yapımı

Kesip hazırladığım çiçeği uzun zamandır bekletiyordum bugün yapmaya karar verdim, kağıt kalıplardan 3 boy yaprağı keçe üzerine çizerek, her bir boydan 9'ar tane kesip alt köşelerinden katlayıp yapıştırarak yaprak elde ediyoruz. Sonra yuvarlak bir keçe kesip önce en büyük 9 yaprağı en alta yapıştırıyoruz daha sonra büyükten küçüğe aynı işlemi tekrarlıyoruz, aslında basit bir yapımı var umarım beğenirsiniz:) Bu çiçeği bir çok yerde kullanabilirsiniz broş, taç, kazak ve montlarda kullanımı son derece şık olur...

2 yorum:

  1. postlarınızı merakla bekliyorum her seferinde ,bu postta benim için güzel fikir veren bir post oldu ellerinize sağlık bende kağıtlardan çok çeşitli çiçekler yapıyorum uygun bir kağıtla bu çiçeğide denemek isterim..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Büşra beğenmenize sevindim, size hitap edebildiğimi bilmek beni çok mutlu etti, umarım hep sizin gibi takipçilerim olur da bende keyifle hazırlarım postlarımı:))) bu arada kağıttan çiçeklerinizi çok merak ettim. Sevgiler:))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...