11 Temmuz 2012

DIY (kendin yap): Yıldız motifli battaniye

                                                               fclll.over-blog
Nisan yağmurları ile yaz günü kışlık DIY alabilirsiniz! Eğer sizde benim gibi yazın başlayıp kışın bitirenlerdenseniz hadi buyrun:) yıldız motifli battaniyeyi o kadar beğendim ki kışlık bir konu olmasına rağmen paylaşmak istedim, daha önce tığ ile motif motif örgülerden denemedim ama annem örerken edindiğim görsel tecrübeye dayanarakdan kolay olduğunu sanıyorum, hem ısınmak için güzel hem de şık bir battaniye)

2 yorum:

  1. çok hevesleniyorum bayılıyorum böyle battaniyelere kışa kaç ay kaldıki ben şimdi başlasam bir sonraki kışa anca bitiririm herhalde:))
    yeni izleyicin oldum artık takipteyim keyifle gezdim blogunu sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Büşra bloğa hoş geldin:) Battaniye konusunda katılıyorum, bende başlasam bir sonraki kışa anca sanki:)))) örneği annemle inceledik aslında çok kolay bir motifmiş çok da güzel duruyor, deneyebiliriz, yapılışını daha ayrıntılı bir şekilde resimli olarak postlıycam bakalım belki örmeye başlarız bir hevesle:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...