24 Temmuz 2012

DIY: zig zag dostluk bilekliği yapımı (zig zag friendship bracelet)



İşte aşama aşama zig zag dostluk bilekliği (friendship bracelet) yapımı, son derece kolay bir şekilde dokunabilen ve zevkli bir yapımı var ayrıca bilekde gerçekden hoş bir duruşu var, tek başına bile güzel duruyor, ben bir de pudra pembe ve krem iple dokumayı düşünüyorum bu deseni, arkadaşlık bilekliğini sevenlerin hemen denemesi gereken bir model bence haydi kolay gelsin 
nisan yağmurları
NOT: her bir nokta: 5. resimdeki gibi 2 kere ip dolanılarak elde edilir.

7 yorum:

  1. ben yaptım fakat zik zak olmuyor düz oldu. nerde hata yapmış olabilirim?

    YanıtlaSil
  2. 3 sıra sürekli aynı yönde düğüm atarak yaptıktan sonra 4.sırada farklı yöne düğüm atmaya başılyorsunuz ve 3 sıra da sürekli farklı yöne düğüm atuyorsunuz, yani her üç sırada bir, düğüm yönünü değiştirerek zig zag olmasını sağlıyorsunuz, yine de zig zag olmazsa daha ayrıntılı bir resim ekleyebilirim kolay gelsiiin.

    YanıtlaSil
  3. o noktaların hepsi düğüm mü? biraz daha ayrıntılı ekleyebilirmisiniz ya da birazcık daha kolaybir sekil daha

    YanıtlaSil
  4. evet o noktaların hepsi düğüm ama 5 numaralı resimdeki ipin atılışı şeklinde yani çifter kez dolanılarak elde edilen düğümlerden.

    YanıtlaSil
  5. bu linkten https://www.facebook.com/nisanyagmurlariblog2?ref=stream düğümlerin nasıl atıldığının videosunu izleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Daha ayrıntılı, yapılış sıralarını gösteren resimler ekleyemez misiniz? Çünkü zig zag nasıl olacak cidden merak ettim? :)

    YanıtlaSil
  7. cvp için biraz geciktim kusura bakmayın daha ayrıntılı resim amlisef yok ama ben bu resime bakarak yapmıştım yukarıdaki bilekliği denediğinizde görüceksiniz zigzag kendiliğinden oluşuyor:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...