03 Temmuz 2012

Hediye terliğim

Sabah bana bir hediye geldi nurhaniim çeşmeden yollamış, çok beğendim, düşüncelidir kendisi teşekkür ediyorum. Paketin içinden bir de kayu çıktı, tamam ben hep çocuk ruhlu olduğumu falan düşünürüm de kayu biraz 0-6 yaş grubu gibi geldi ya da 0-3 mü demeliyim, hemde pilli müzik falan çalıyo, konuşuyo sanırım:)

5 yorum:

  1. kayu ne anlamadım ama ne imiş o onu da koy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim olsun mu london yazıyo.

      Sil
  2. Kayu çocukların çok sevdiği bir çizgi film kahramanı:)
    terliği sende kullan ama beniiiim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan senin olsun der vermezse yine vermez şurda bunalımdayız zaten

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...