07 Ağustos 2012

desenli bileklikler (friendship bracelets)



                             

Bu aralar kırmızı kalplere takmış durumdayım dostluk bilekliklerine de kalp dokundu, bakalım daha neler çıkıcak... Kalp desenli olanın biraz farklı bir duruşu var çoğu dokuma bileklik gibi yana doğru kayık değilde düz dokunuyor, yaparken sürekli takip etmek gerekli biraz zorladı yani, diğerleri de sanki takım gibi birlikte takılsa şık bişey olucak onları kardeşime yaptım Mudanya'ya giderken götürmelik bakalım beğenicekmi:) 
yeni bileklik modelleri için tık tık

12 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım bu renkleri birlikte kullanmayı bende seviyorum ,bu arada blogunu yeni farkettim ve hemen izlemeye aldım çok güzel keyifli paylaşımların var ,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sevde, yeni bir üye kazanmak beni çok mutlu ediyor, hoş geldin:)

    YanıtlaSil
  3. beğenmezse ben seve seve kabul edebilirim:P

    YanıtlaSil
  4. cok guzeller elınız saglık :) bende sevde gbı yenı farkettım gercekten harıka blogunuz. kalpli olanın yapımını paylasırsanız cok mutlu olrum bu arada

    YanıtlaSil
  5. Sevgili pelin bloğun en yeni üyesi olarak hoş geldiniz:) paylalaşmayı çok isterdim ama kalpli olanı yaparken çok zorlandım ve nasıl olsa bir daha yapmam diyerek sildim bundan sonrakileri paylaşırım inşallah sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. nasıl yapılıyor yapılışınıda yazar mısınız teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. temel anlamda yapımını bu (http://nisanyagmurlari.blogspot.com/2012/07/diy-friendship-bracelet-dostluk.html) yazımda paylaşmıştım blogun DIY kısmını ziyaret ederseniz yapımını paylaştığım bileklikleri görebilirsiniz yardımcı olabildiysem ne mutlu kolay gelsiiin.

    YanıtlaSil
  8. DİĞERLERİ VAR AMA KALPLI OLAN YOK :(

    YanıtlaSil
  9. Evet kalpli olanın yapımını çok paylaşmak istedim ama ne yazık ki şablonu kaybettim. Yine de bulursam ekliyeceğim:)

    YanıtlaSil
  10. şey yaa en altta ki bilekliklerin yapımını en kısa sürede atabilir misin??? Ayrıca siteni çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, malisef o bilekliklerin yapım şeması elimde yok ama tekrar elime geçerse paylaşırım buradan, beğeniniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. Kalp desenli olan bilekliğin yapımı hakkında bilgi verebilir misiniz ? Harika olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...