28 Eylül 2012

DIY: t-shirtlere aztec desen baskı yapımı


Paylaşmasam olmazdı, t-shirt süslemek, çok heveslenip fikir de üretip uygulamaya geçiremediğim bir grup olsa da bulaşmışlığım yok değil hani :) Bu şekilde baskı yapmayı düşünmemiştim, çocukken okulda yaptığımız patates baskısı geldi aklıma:) aztek desen güzel bir fikir olmuş, yapsak güzel olmaz mı ama?

27 Eylül 2012

Anlam yüklü fotoğraflar

Bu fotoğrafa bakınca ilk gördüğüm minik minik siyah bakışlar oldu... O küçücük üç çift gözde aslında ne kadar kuvvetli, manalı bakışlar yüklü, ne kadar saf, ne kadar masum bakışlar... Birbirlerine destek olmuşlar sanki ve bir de ortadaki miniği korurcasına diğer ikisi tüylerinin arasına  onu öylesine güzel saklamış ki,  o küçücük yürekleriyle sevmeyi öğretir gibi karşıdan bakanlara...

26 Eylül 2012

yatay link menüsü eklendi!

Eveet uzun süredir eklemeyi düşündüğüm ve zor bir iş gibi gelip ertelediğim yatay link menüsünü sonunda ekledim, meğer pek kolaymış. Peki nasıl mı bu kadar kolay oldu? bloghocam.blogspot.com adresi gayet yalın ve güzel anlatımıyla bu menüyü kolayca eklememi sağladı. Bu şekilde önceden yazılmış belli kayıtlara daha kolay ulaşabilirsiniz ayrıca blog içeriğinin dışında bir de pinterest butonu var, pinteresti yeni açtığımdan içeriği pek zenginleşmedi henüz, bunların dışında bloğa bir de  blog içi arama butonu ekledim. Ben beğendim sizce nasıl olmuş? haydi fikirlerinizi bekliyorum:)

24 Eylül 2012

Ahşap makara boyamaca

İşte yine güzel bir DIY örneği, ağaçlı olanlara bayıldım, makaraların ahşap olanlarını zaten pek bi severim, bu şekilde boyanılıp süs olarak da kullanılması farklı bir alternatif, nedersiniz?

23 Eylül 2012

Üzgünüm: fotoğraf makinem bozuldu:(

Bir sıkıntım var:  fotoğraf makinemin hafıza kartı bozulmuş, makinem çok eski olduğu için yeni nesil hafıza kartları ona uymuyor :(( makinesiz kaldım yani:( meğer ben resmen bir bağımlıymışım, sürekli elimin altında durmasına alışmışım, eksikliğini çok hissediyorum çoook!

22 Eylül 2012

trend attak: peplum bluz modası



peplum tops
peplum tops by neslihand featuring miss selfridge
Moda yeni bir atak yapar da nisan yağmurları bundan geri kalır mı! Vee işte karşınızda son trend peplum bluzlar, duyduk duymadık demeyin yeni yeni gelen bir peplum bluz akımı var, spordan klasiğe pek çok kullanım alanı ile birlikte  karın kısmındaki fazlalıkları kamufle etmek için iyi bir seçenek olan, altları fırfırlı mı fırfırlı peplum bluzlar modaya hızlı bir giriş yaptı, yine eskilerin modası olan peplumları beğenip benimser miyiz bilemiyorum ama haberiniz olsun geliyoor.

21 Eylül 2012

keçe süsler yapalım

El emeği göz nuru, ne kadar da güzel işlenmiş, ben diyeyim broş siz deyin bardak altlığı... Bu güzel keçe süslerin ne amaçla yapıldığını tam anlamış olamasam da ben de yapmak istiyorum :) her gördüğüme bi el atmasam olmaz, içlerinde bir kaç tane gözüme kestirdiğim var onları bi deniycem. Bu DIY nurhaniim in de ilgisini çekebilir (yapalım bunlardan:)).

Denediniz mi?

Knorrun yeni çıkardığı fırında tavuk çeşnilerini dendiniz mi? Bir baharat çılgını olarak sizler için test etmiş bulunuyorum:) özellikle dağ kekikli ve susamlı olanı çok beğendim ayrıca sadece fırında değil tavada kızartırken ve mangal da pişirirken de üzerine serperek kullandım, sonuç gayet iyi. Daha önce bahsettim mi hatırlamıyorum ama ben baharat konusunda biraz aşırıya kaçabiliyorum:) kendi karışımlarımı hazırlar ve bir çoğunu çekirdeğinden öğüterek kokulu kokulu kullanmayı ya da tazesinden kurutmayı tercih ederim, aslında düşündüm de bu konuda paylaşacak çok şeyim varmış, mesela kerevizin yapraklarını kurutup şnitzel yaparken kullanmak  ya da mangalda çipura ve levreğe kişnişi çok yakıştırmak gibi... Makarna soslarına girmeyim en iyisi, onlara ayrı bir post...

oltama takılanlar





Bez ayakkabılar ve bebe yakalardan yine vazgeçemiyorum, takılar ise yeni sezon oysho ve pull and beardan. Renkli zincir şeklinde bileklikler yanlış hatırlamıyorsam 3 ü birlikte satılıyor tam tak takıştırlık yani, renklerin tonları da çok güzel bence...

20 Eylül 2012

aztec modası

Kolye, aksesuarlar, kıyafetler derken son derece trend olan aztec desenler kışada damgasını vuracak gibi görünüyor, ben özellikle bilekliklerde ve aksesuarlarda beğeniyorum aztec deseni.. 

19 Eylül 2012

oltama takılanlar




Nette gezinirken gözüme takılanları paylaşmayı çok seviyorum bunlarda onlardan bazıları aralarında uygulanası fikirler var, mesela kadife kitap ayracı ve bileklik kolay ve şık duruyor ,ayakkabılar da çok ilginç öyle değil mi?

17 Eylül 2012

uçuk mavi elbise kombini

Untitled #8

soft blue by neslihand featuring asos

Analog fotoğraf makineleri






Fotoğraf çekmek kimilerimiz için ayrı bir tutku... Bu işe gönül verenler için pek çok alternatif mevcut, şimdilerin dijital çılgınlığının yanında eskilerin vintage yaklaşımlı ilginç fotoğraflarını yakalamanın yollarından biri de analog fotoğraf makineleri, üstelik renk renk, çeşit çeşit dizaynları ile fotoğraf çekmek keyifli ve eğlenceli bir hal de alabilir.

11 Eylül 2012

DIY: macaron yüzüklük


Müthiş görünümüyle iştah kabartan renk renk makaronlar bu kez karşımıza şık yüzüklükler halinde çıkıyor, üstelik bu yüzüklüklerin yapımı da son derece basit, dilediğiniz renk ve desende bir kumaş, bir fermuar ve kaplanılan düğmelerin en büyük boylarından(bulabilirseniz ki ben Ankara ve Bursa'da bulamadım) kullanarak kendiniz yapabilirsiniz...


05 Eylül 2012

Romantik seçimler



Tarzlar ve renkler çok şık... Bir çok kombin ile uyumlu olabilecek modelde ayakkabılar: babetler, topuklular, espadriller... Bayanların çoğunun vazgecilmezleri arasındadır ayakkabı ve çanlatar ben de onlardan biriyim netten falan sürekli bi bakarım, hatta erkek ayakkabı modellerini bile takip ederim niyeyse:))

03 Eylül 2012

Annemin zulası

Evi kurcuklarken annemin zulasını buldum, bunlar baya eski iplikler, tamamen pamuk ve  yumuşacıklar, hepsine el konulmuş durumda, minik cüzdanların, örgülerin üzerine işleme yapabilirim doku olarak istediğim gibi duracağını düşündüm, aklıma şimdilik bunlar geldi fikri olan varsa durmayın bana yazın bekliyorum:)

01 Eylül 2012

Bursa ganimetleri





Malum Bursa'nın kumaşları dillere destan, Bursa kumaş pazarı itinayla gezildi ve aralarında penye, dantel ve aztek desenleri (bu aralar aztek desen baya hoşuma gidiyor) bulunan kumaşlar alındı ayrıca hazır Heykele gitmişken senelerdir gittiğim tek ip mağazası olan ilmek ipliğe de uğrandı, aslında pek çok ipçi var oralarda ama ben her seferinde sadece ilmek ipliğe uğrarım  ve iplerini pek bi beğenirim oranın, tüm örgülerimin iplerini oradan bulabilirsiniz. Kumaşlar ve iplerden bakalım ne çıkacak ortaya:)

...

Bloğu bir süredir ihmal ettim, yazamadım bir takım nedenlerden dolayı, ama artık yavaş yavaş postlar gelmeye başlasa iyi olucak öyle değilmi?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...