21 Eylül 2012

Denediniz mi?

Knorrun yeni çıkardığı fırında tavuk çeşnilerini dendiniz mi? Bir baharat çılgını olarak sizler için test etmiş bulunuyorum:) özellikle dağ kekikli ve susamlı olanı çok beğendim ayrıca sadece fırında değil tavada kızartırken ve mangal da pişirirken de üzerine serperek kullandım, sonuç gayet iyi. Daha önce bahsettim mi hatırlamıyorum ama ben baharat konusunda biraz aşırıya kaçabiliyorum:) kendi karışımlarımı hazırlar ve bir çoğunu çekirdeğinden öğüterek kokulu kokulu kullanmayı ya da tazesinden kurutmayı tercih ederim, aslında düşündüm de bu konuda paylaşacak çok şeyim varmış, mesela kerevizin yapraklarını kurutup şnitzel yaparken kullanmak  ya da mangalda çipura ve levreğe kişnişi çok yakıştırmak gibi... Makarna soslarına girmeyim en iyisi, onlara ayrı bir post...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...