08 Ekim 2012

Keçi ayağı tarifi :)

Efendim keçiyi tutuyoruz hoop ayaklarını kesiyoruz aaaay! Bir anda dehşet saçtım, merak etmeyin yazının devamı ayakları una bulayıp kızartın şeklinde gelişmiycek:) şaka bir yana sanılanın aksine öyle keçi meçi kesecek değil hayvan dostuyumdur bu böyle biline:))  yengesu nun ablası Zafer ablanın bir esprisiydi bu:))   yazık kıyamam hele kuzulara...Neyse gelelim asıl tarife keçi ayağı aslında pek bilinmeyen bir hamur işi, taa orta okul yıllarında komşumuz Gülden teyzede yemiştim artık nasıl bir beğendiysem unutmamışım,  tarifini internetten buldum ve bir iki yıldır yapıyorum pek de güzel oluyor,  çok da güzel yeniyor... İçindeki karbonat sayesinde mis gibi kokan, yumuşacık ve kızarmasına rağmen yağ çekmeyen, hafif bir lezzet. 

Malzemeler:
1 su bardağı yoğurt
1 yumurta 
1 çay kaşığı tuz
1 çorba kaşığı sirke
yarıma yakın limon suyu
3 bardak un
1 çay kaşığı karbonat

Yapılışı:
Tüm malzemeleri karıştırarak bir hamur elde ediyoruz, yaklaşık 1cm kalınlığında inceltip istediğimiz şekli vererek kızartıyoruz...
Vee afiyetle mideye indiriyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...