18 Ekim 2012

snow white

2 yorum:

  1. bundan yaklaşık 12 sene önce bir bordo ve füme çılgınlığı vardı vitrinlerde bu iki renkten başka birşey görme şansımız ve alma şansımız yoktu işte yaklaşık 10 senedir bordo hiççç birşey almadım giymedim ve bu sene bir biri ayakkabı olmak üzere 2 parça temin ettim gerçekten bu rengi özlemişim ve bukadar severek giyeceğim hiç aklıma gelmezdi ....ayyy içimi dökesim varmış :))) canım bende ödülün var bir tık bekliyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili büşra ödül için çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz. Bordo modası yakınlarda yine gelicek gibi geliyor bana, kıyafette sevdiğim renkler arasında ayrıca sizin ayakkabı olarak bordo seçiminiz de güzel olmuş, kombinlerin bir çoğunda ayakkabı, çizme ve botlarda bordo seçtim ben de sevgilerle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...