01 Aralık 2012

oltama takılanlar


Bana göre uzunca bir aradan sonra sanırım tekrar başlayabildim yazmaya, paylaşmaya... Gripti, boğaz ağrısıydı, efendim ilhamım gitmişti, yok keyfim yoktu, aman da havalar kötüydü derken baya bir zaman geçti... Aslında paylaşacak o kadar çok şey var ki, hangi birinden başlamalı düşünmeden oltama takılan nette gezinirken beğendiklerimi postladım gitti, özellikle uçuk mavi keçe kolyeye bayıldım; tarzı çok romantik . Nisan yağmurları takipçileri çok sessizsiniz:) yorumlar, fikirler... Haydi bekliyorum bana yazın.  

2 yorum:

  1. yokluğunuz farkediliyordu aslında ama bende koşuşturma esnasında biraz yorumları ihmal ediyorum galiba .. oltaya takılanlar çok güzel bende keçe kolyeleri çok beğendim :)sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili büşra yorumun beni çok mutlu etti, sanırım bazen blog yazarları yorumları bekliyor ki yaptıkları hakkındaki görüşleri merak ediyorlar, ilham alıyorlar cesaretleniyorlar, daha çok yazmak; paylaşmak istiyorlar bu anlamda bana desteğiniz büyük çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...