12 Şubat 2013

DIY: Keçeden bardak altlığı yapımı


             



Yaklaşık 10 günlük bir aranın ardından yine sizlerleyim a dostlar :) bir süredir hastalıktı koşuşturmacaydı derken baya bir ihmal ettim bloğu, farkındayım takip edenlerin gözü yollarda kaldı:)...  İşte yeni bir fikir, işte yeni bir dıy, işte yeni bir postla karşınızdayım. Yorumlarınızı, katkılarınızı, görüşlerinizi ve desteğinizi bekliyorum. Nette gezinirken oltama güzel bir bardak altlığı takıldı bu fikri hemen blogda paylaşayım dedim, yapımı meşekkatlı gibi görünsede aslında son derece kolay ve hatta zevkli de bence. İç içe geçirilerek ve kırpılarak yapılan bardak altlıkları çok farklı geldi gözüme... Buyurun adım adım yapılışına bir göz atın bakalım beğenicekmisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...